mittiveckanmys!







jag längtar redan till ikväll. idag är det onsdag, alltså blir det ikväll onsdagkväll. och onsdagkväll är
marie-amanda-sjukhusseriekväll! måste hinna köpa godis. och hoppas att jag hinner träna före...det vore då fan på tiden. har inte satt min fot på gymmet sen jag blev sjuk. för tre veckor sen.. MEN this body of wonder har inte återhämtat sig än. dör stora anfåddhetsdöden efter en trappa i skolan. lite lätt svimningsvarning på att gå och handla och bära tunga kassar. kanske ska vänta lite till ändå. KANSKE ska fråga min smarta läkarvän marie. det är så praktiskt att hon pluggar medicin. får svar på alla mina konstiga frågor. hon är som en egen kropp och knopp-spalt.

men nu är det skoooooooooooooooooooooooooooola!

//A

Kommentarer
Postat av: maddis

skönt att höra att jag inte är den enda som inte är helt återställd efter sjukdomshelvetet. förvisso har jag varit förkyld sen influensaveckan, vilket kan spela in, men ändå. jag vill bli frisk!

2011-03-23 @ 11:51:09
URL: http://ihuvudetpamaddis.blogspot.com
Postat av: amanda

nä, alltså det är nog bäst att ta det lite lugnt kom jag fram till ;) lagom till sommaren kommer man vara på topp igen!

2011-03-23 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0