onsdag 09.04


mina tulpaner går bananas.


monki monki monki. och röda parisskor.


onsdagstrött. men det fixar man med lite filter i kameraredigeringen. yäy. säger det, på måndagar och tisdagar kommer man upp ur sängen av rena chocken och förskräckelsen över att det inte är helg längre. men kommer oundvikligen till insikt på onsdagar.


fast lite pepp på den här dagen ändå. ååh det bästa med att slänga ut så många mejl till höger och vänster är när någon svarar. blev dock så glad att jag inte kunde sova på hela natten. men. det är ett annat bekymmer. iaf:  borås 13.00 på fredag check.

ikväll ska marie bjuda mig på sushi! namnamnamnam. och så ska vi kolla på ett grey's avsnitt som jag faktiskt inte har sett. fick bannor av marie för att jag laddat ner i smyg och kollat utan henne. så det fick jag snabbt sluta med, hon är ju supertränad och mycket starkare än mig.  är nu tillbaka att titta på avsnitten på tvn på onsdagar. bara elva timmar kvar. oh lord, det var längre än jag trodde! ska sluta kolla på klockan och bara börja kolla på c-uppsatsen istället....

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0