ibland tänker jag att vi kanske umgås för mycket. eller pratar för mycket. eller att vi gillar regler för mycket. eller lite av allt. åh severina-grisen!

Severina Bovallius Svedberg
- hetsgooglar olika symptom och tror nu att jag är drabbad av lite allt möjligt. jävla sjukvårdsguiden. jävla google.
    • Amanda Petersson jag ska aldrig mer berätta saker för dig. du kan ju uppenbarligen inte hantera det!
      för 23 minuter sedan
    • Amanda Petersson neehej då. vi har ju en life-date som väntar!
      för 21 minuter sedan ·
    • Amanda Petersson jag känner att vi behöver regler isf. regel nr.1. du får inte äcklas och slänga allt göttigt kött i kylskåpet
      för 18 minuter sedan ·
    • Severina Bovallius Svedberg kom igen. jag bodde med johan i två år. han åt FALUKORV! jag filéade kyckling på gamla caféjobbet. bring it oooon!
      för 17 minuter sedan ·
    • Amanda Petersson regel nr.2. du får inte häckla och håna när jag grinar åt "en unge i minuten"
      för 16 minuter sedan ·
    • Severina Bovallius Svedberg regel nr 3. du får inte slå mig när jag skriker av fasa åt "en unge i minuten". regel nr 4. du måste titta på varje bb-avsnitt med mig.
      för 15 minuter sedan ·
    • Amanda Petersson deal på första. men regel nr 4, seriöööst??? måste jag? jag kan tänka mig det om du går med på REGEL NR.5 när jag inte kan sova måste du killa mig på ryggen tills jag somnar.
      för 13 minuter sedan ·
    • Severina Bovallius Svedberg går med på regel nr 5. och regel nr 6, minst en gång i veckan måste vi ligga skavfötters i eketorpsoffan och killa varandra under fossingarna. och äta ostbågar.
      för 11 minuter sedan ·
    • Amanda Petersson regel nr 6, bifalles (bra regel förresten) vi fortsätter med regel nr.7 när helst någon av oss blir otroligt partysugen, så där rastlös att man dör, MÅSTE den andra följa med. även om man sitter i mjukisbyxor med ostbågesmulor och har satt på sex and the city dvd.
      för 9 minuter sedan ·
    • Amanda Petersson min advokat skickar papperna för underskrift till dig.
      för 7 minuter sedan ·
    • Amanda Petersson du borde. kom ihåg att jag läst juridik, i en hel månad!
      för 6 minuter sedan ·
    • Severina Bovallius Svedberg sant! det har du. regel nr 8: när den andre fyller år är det obligatoriskt att bjucka på blåbärspannkaksfrukost på sängen!
      för 6 minuter sedan ·
    • Amanda Petersson med lönnsirap och extra blåbär! regel nr.9, man får aldrig under NÅGRA omständigheter låta kaffet ta slut. då blir det katastrof of biblical proportions.


Kommentarer
Postat av: severina

<3

2011-05-21 @ 13:46:32
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0