jag är ett under av effektivitet!



imorses började jag titta på en ny serie. och jag vet ju egentligen att det ÄR så farligt att börja mata avsnitt, men kan inte hjälpas! nu är jag inne på avsnitt fem av games of thrones. stört bra. varje avsnitt är en timma, och har två avsnitt kvar. det handlar om synsätt det här. den här dagen förvandlades från ingenting-att-göra-dag till effektiv-som-satan- seriemaratons-dag! och har man börjat en seriemaratonsdag kan man inte sluta. ska bara pausa lite snabbt för willepromenad och lunch, annars back to business.

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Ja! Jag gillar med den serien! Såg de första tre avsnitten innan jag flyttade hit och idag laddar jag ner de andra två som finns ute. Najs!

2011-05-25 @ 16:22:33
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: amanda

sjukt bra! är på sista avsnittet som finns ute nu. sen kommer jag bli grymt rastlös ;)

2011-05-25 @ 17:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0