lista på saker jag påbörjat men absolut inte avslutat, men verkligen verkligen borde:

-sista säsongen entourage
-sista avsnittet av pacific
-att sortera upp min garderob, och inte låta den bestå av ett spår av kläder som går från hallen till sovrummet när jag är trött och slänger av mig plagg ett för ett , som ett snigelspår innan jag landar i sängen.
-att redigera royal republicintervjun
-att få ihop ett fint växtarrangemang i fönstrena, och inte låta allt bara lägga sig ner och självdö i ren förtvivlan och törst.
-sopsorteringen, som nu består av EN enda hink där jag slänger saker som gått sönder. glas, konservburkar och glödlampor vilket förtar hela tanken med återvinning, och gör det livsfarligt varenda gång jag ska ner med handen och slänga nåt nytt skräp.
- att lära mig vad en offside är
- att lära mig sluta göra listor som kompensation för att jag är så seg när det kommer till att ta tag i allt. inkluderar även ovanstående.

åh livet.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0