mi scusa?

men sen NÄR blev banken ett ställe där det är okej att hetsragga och flörtblinka med ögonen åt folk? vad har jag missat? när hände det här? efter en relativ odramatisk entré gick jag tvärs över rummet för att sätta mig i väntesofforna. tyckte det var lite väl överbefolkat av män, men tänkte inte mer på det. sen gick det två minuter och jag inser att bankkontoret är precis som vilken gata som helst i paris. om man har blont hår och ser turistig ut. insåg efter fem minuter att det inte var någon idé att argt stirra tillbaka med menande "titta inte på mig med den där granskande upp och ner blicken herrn! "- för det verkade ju bara tolkas som en inbjudan. slutade med att jag satt i trekvart inklämd bland massa svettiga män och undvek ögonkontakt med alla. precis som på metron efter en vecka i paris.

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Hade klänningen hamnat på sniskan nu igen? ;)

2011-05-13 @ 18:41:37
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: amanda

icke! hade jeans och kofta till knäna, och typ nada smink, INTE ens läppstift. vad är det för feeeel på folk?

2011-05-13 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0