nej nej nej nej!

jag tänker INTE bli sjuk nu! nej nej nej nej. tänker ignorera det onda i halsen och inte känna efter alls! överhuvudtaget! imorgon är det ju sista praktikdagen och på kvällen konsert i stan med monkisarna, och på lördag vinkväll hos danielle i borås och inspektera nya lägenheten.  eller ja. vinkväll för dom, och ölkväll för mig. gillar inte riktigt vitt vin och blir så himla konstig av rödvin. blir liksom speedad och sömnig på en och samma gång. vilket mer än en gång resulterat i att jag bara lämnat resten av sällskapet och studsat iväg nån helt annanstans och sen somnat i nåt hörn. ej okej. hur som haver. idag var jag på arbetsintervju hejsan hoppsan efter praktiken. vilket bara bevisar tesen att har väl fått en grej så kommer det flera. synd bara att allt kommer på en och samma gång. jaja.


ikväll tänker jag titta på film och dricka massa te. och inte bli sjuk.




//A

Kommentarer
Postat av: severina

was für ein intervju?!?!!

2011-05-19 @ 19:54:41
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0