bildkavalkad sommaren -10










försommar i göteborg. parkhäng, liseberg, massa glass och uteserveringar.


uppe på mjällbo hos severinas kusiner






vi var ute. en hel del...


det här är den allra första bilden vi fick på zacken som pappa mmsade från sjukhuset. fy bövelen vad jag älskade honom från första stund!




det var förfärligt att åka ifrån honom efter bara en månad. men skulle vi till paris så skulle vi!


and so we did...


och drack espressos, åt creme brulee, var ute hela natten, sov hela dagen och klämde in lite turistgrejer under tiden.


sedan var man hemma igen, och severinan tatuerade sig!


brudar på viskan.



jag och livan innan way out west. första dagen då man fortfarande är pigg och fräsch!






första gången zacken somnade på ens magen. kommer ihåg att jag inte rörde mig på en timma så han inte skulle vakna.



sedan ägnade vi de allra sista augustidagarna i stugan. fint var det.




ja kära nån. sommaren -11 har mycket att leva upp till. men har en känsla av att det kommer gå finfint.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0