ny -inte så amandig-skjorta, och fredagsplaner


jag är ingen skjorttjej egentligen. över huvud taget. men den här såg så himla cirkus-rolig ut så tänkte att en sån måste man väl ha.  den är VÄLDIGT randig. monki.

idag är det skola hela långa dagen- måste förbereda alla opponeringar.  och sen tänkte jag sätta mig hela eftermiddagen och kvällen framför radioredigeringen. känner på mig att jag glömt ALLT, och börjar få lite lätta panikattacker när jag kommer på att praktiken börjar på måndag. huvva. nervös nervös nervös.

har förresten ett  dilemma. ett sånt där lyxproblem, men såna kan ju också vara problem. olivia har fixat biljetter till daniel adams ray på fredag i borås, SAMTIDIGT som jag föranmält mig till en monkifest i götet där fibes oh fibes spelar. som jag redan betalat in pengar till. what to dooooooooooooooo?

funderar funderar

//A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0