varför?

kan NÅGON tala om för mig VARFÖR i hela fridens namn, jag fortsätter dricka vatten ur glaset när jag tydligt ser att det börjar skumma av dåligt ursköljt diskmedel. varför slutar jag då inte bara dricka så slipper jag ju få munnen full med diskmedelsvatten...smakade nästan lika illa som förra veckan då jag råkade svälja hårspray. var lite trött på morgonen och gäspade samtidigt som jag överdoserade luggen på hårspray. aldrig mer. var tvungen att dricka en halvliter apelsinjuice för att få bort smaken. kanske är det mitt undermedvetna som inser att jag inte har matpengar kvar och försöker som kompensation få i mig annan föda. typ rengöringsmedel och spray.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0