you are my everest!



för det vore ju väldigt trevligt att faktiskt kunna se golvet i garderoben, och inte bara everesthöga klädberg. hade aldrig gjort det här ikväll om det inte vore för att jag inte längre hittar saker att ha på mig. allt är slut eller borttappat i det svarta hål som utgör min garderob och som nu sugit upp alla kläder. högen med nya monkigrejer var bra att ha där ett tag, men nu är den också slut. vilket innebär att jag nu måste påbörja ett freaking evighetsjobb som kommer ta minst två timmar. oh the delight! måste också hitta något att ha på mig till imorgon. antagligen något skrynkligt och inte alls partyaktigt som har legat längst ner i högen.

då så. bara att börja.

men tänker INTE få dåligt samvete ifall jag råkar somna lite i klädhögarna. det har varit en låååång dag.

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Åh, jordgubbsklänningen! Jag efterlyser en efterbild, och sen vill jag veta hur länge det håller i sig ;P

2011-05-05 @ 20:50:11
URL: http://danielleschill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0