huvva!

hela kvällen har jag lidit av p.t.s.s. - posttraumatisk städstress. eftersom jag gillar att ha fönstrena öppna och särskilt när man städar, får jag inte bara en helt genomvädrad lägenhet - jag får också en helt genomkall lägenhet. det börjar ju bli kallt ute nu och definitivt inte läge för öppna fönster. men det glömde jag bort i städyran. så har därför spenderat kvällen ungefär som jag tänker mig soldaterna gjorde i finska vinterkriget. typ. okej, inte riktigt så kanske, men det var KALLT! låg och huttrade och mådde dåligt i två timmar innan jag gjorde något åt det. hade en weirdo eftermiddag, kroppsligt sett. mår inte dåligt så himla ofta, men har mått illa hela dagen idag. kanske blev lite värre när jag började frysa, who knows, nu är det iaf ganska okej. för det är ju så här man ska göra;




tända massa ljus. särskilt ljus som luktar gott, yankee candle är ju helt oslagbara!



samt duscha varmt som ett kokande ägg, därefter bädda ner sig i en nybäddad säng med prickiga lakan och smörja in sig med body butter från victoria's secret. tack älsklingen för direktimport från usa! och blåsa håret i ungefär två timmar tills all varmluft sakta men säkert tinat upp kroppen. och in med lite kérastasemojs till håret för att kompensera upp all slitande hårblåsning.



varm igen! tack och lov för det. nu kryper jag ner igen med en kopp te och lite mackor i sängen.

god kväll!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0