nej jag vill inte komma på en rubrik!



musik, B&J, (ej att förväxla med BJ), och finaste anteckningsblocket från oddbirds som bara får användas till särskilda viktiga viktighetsanteckningar...



..samt en småsömnig amanda som nyss tappade sin klocka i toastolen och bittert fick fiska upp den - sjukt ovärdigt- och ett humör därefter. JA, det borde väl vara nog med faktorer för att skapa en harmonisk miljö för att fatta livsavgörande beslut för massa år framåt. för och nackdelarlistan har påbörjats. har dock en känsla av att den inte kommer avslutas. känner snarare att det kommer sluta med att jag tappar sugen, går och avreagerar mig på friskis -dödar låren med IW, sedan går hem igen och fortsätter våndas. jamen där har vi tisdagens planer spikade hörni! excellent...låter för övrigt mycket mer bitter än vad jag är. tror jag. mitt inre har inte bestämt sig än.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0