of.course.

somnade jag mitt i vad som skulle vara den mest effektiva tiden att få saker gjorda. ingen träning, ingen skoluppgift gjord. måste skärpa mig - och sluta sova. oooooch kände  i samma stund mina fingrar träffade tangenterna att det var en uppenbar lögn. jag kommer aldrig sluta powernappa. det är vad som får mig att fungera och är typ dagens bästa stund. MEN ska skärpa mig och börja planera tiden lite i alla fall.

förutom mitt kroniska behov av powernapps, har jag även fallit in i gamla ovanor under tiden jag jobbar på radion den här veckan. ett tungt beroende. post-its. jag kan använda slut på ett block på mindre än fem dagar. hela mitt skrivbord är fyllt av små gula lappar med svårtolkade meningar, namn, tankar och telefonnummer. och listor. dessa listor. på saker som ska göras, saker som ska kollas och ibland saker som ska handlas. för att jag så praktiskt hamnat i listtänket på jobbet  och inte kan sluta och därför bara kör på och går igenom icas sortiment i huvudet medan jag febrilt skriver på mina post-its...

det är så här mitt arbetande liv kommer se ut. powernapps och post-its.



på den här post-iten har jag skrivit vad jag ska skriva till skoluppgiften. i listform. vad annars?

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0