show me your fangs



skulle inte säga vampyr riktigt än, men vinterblekheten börjar bli påtaglig. himla härligt nu den här delen av året när man börjar misstas för gothare eller bara väldigt inne på twilight. är ju ingetdera. bara väldigt blek.

än så länge har dagen varit fin. haft mysig sovmorgon, sedan iväg till gymmet med danielle. gick segt idag. fuskade och hoppade över en axelmaskin för jag var på väg att tappa livslusten när jag skulle träna armarna. mjölksyra efter typ tre lyft. då är det inte bra. så besparade mig själv ett sammanbrott och hoppade över en maskin helt enkelt. efter det kloka beslutet fuskstretchade jag i en halv minut för att spara tid och möta bella på stan för en fika på viskan. de har tapetserat om igen. himla fint! och nu är jag hemma och ska börja skriva på den där hemtentan. sjukt dålig motivation. vill hellre att olivia ska komma hem så vi kan baka börja med vår bakningskväll! ska göra nåt gottigt! men okej. först lite tråk-tenta.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0