varför sparar jag alltid inläggets rubrik till sist, när jag är färdigskriven och inte kommer på fler ord? do not know...



det är ett i-landsproblem av rang när internet segar. frusterande till den graden att  man vill kasta något i backen, inser sin överreaktion och sedan sätter sig och trycker frenetiskt på uppdateraknappen. vad jag ville säga var; MITT INTERNET ÄR SEGT! vilket är ett helt världsligt problem. särskilt när man tänker på den tiden då man var tvungen att koppla upp sig, hörde bibloppljudet och sedan fick tillgång till sin skunksida i max 15 minuter (och bara efter klockan 18 -för då var det billigare). det var tider det!

idag har jag under förmiddagen varit hos en frilansare i borås och gjort en intervju till en artikel. väldigt spännande faktiskt. sedan kom jag ihåg att posta en stipendieansökan där jag vädjar till tranemopolitikernas hjärtan och samveten att hjälpa mig med bidrag till en ny dator eftersom min är i ständigt förfall. måste alltid ha tejpen nära. och snart funkar inte ens spotify på den för den är för gammal. himla sorgligt! åldersdiskrimenering är vad det är!

hursomhaver, åkte sedan hem och försökte börja skriva. det gick inte jättebra. sjönk ihop på sängen och satte nya zombieserien the walking dead på nedladdning. det var för tre timmar sedan. jag ligger fortfarande kvar i samma ställning och väntar på att den ska bli klar. men får släpa mig upp snart. ska möta erika och sanna nere på stan för en fika. mysigt!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0