Det som göms i träda

Kommer fram när man ska städa. My maaan påpekade torrt när jag var exalterad över min nya ring, att jag redan har tillräckligt med ringar. Efter att ha städat i en timma och hittat både det ena och det andra,samt lagt alla ringar jag har i en hög kan man genast konstatera att han har fel. Jag har lagom många. Nästan för få.

Ska fortsätta städa. Men kids där ute, här kommer ett husmorstips; det funkar INTE att ersätta såpa med diskmedel för att skura golven. Inte ens när det är kris och man glömt köpa såpa, man har hamnat i ett cleaningmoode och ens lägenhets golv står för svaret på cancerns gåta. Jag lovar. Det ser ut som ett tacky skumparty i mitt kök nu. Det enda som saknas är chalmerister och scouter i högtalarna. Sätter såpa på inköpslistan asap.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0