helgen!



tog paus i allt skrivande och åkte på loppisrunda i dalsjöfors med olivia

image description

inte varje dag man går på möbeljakt i en container

image description

världens finaste bokstöd! alldels för dyra för mig, men svider fortfarande i hjärtat när jag tänker på att dom står kvar.

image description

en liten räv passar väl alldels utmärkt in i möblemanget i min lilla etta. eller?



det är starkt ljus, vi kikar och blir alldels sneda i ögonen. inte värdens bästa kort, men å andra sidan var det det bästa vi kunde uppbåda tidigt en lördagmorgon.



kom hem med en finfin jacka som hade kostat 1300. jag köpte den ny för 300. KAAAAAP! olivia tycker jag ser ut sträng ut i den och påpekade tre gånger under dagen att jag kan tas mistes för en cirkusdirektör bakifrån. but i like it! och en liten söt väska.





och världens söstaste byrå kånkade jag också hem! från 50-talet. den ser ut som en liten legobit. 50 pix.



skrev klart mitt reportage. här är södra torget på 1800-talet. inget viskan eller skulpturer här än. bara en herrans massa hästar.



tittade på fotbollsmatch.




var ute på popohoj med matilda och alma. kände mig dock snabbt ganska gammal och gick vidare istället. man är väl inte 19 längre! följdes av tellus och sen hem. sedan kom världens mysigaste söndag med lite reportage-pet, wordfeudande, pizza och bio. varför kan man inte få ha sådana här helger jämt?

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0