hepp hepp!



äh va fan, tagning två;



vad jag skulle skriva innan alla bilder var; tadaaaa! jag har limmat ihop mitt älskade monkihalsband igen! det gick sönder nångång där i juli och sedan dess har det legat på en hylla alldeles sorgligt och söndringt. men nu så - limmat och lagat! bra det, använder det här halsbandet praktiskt taget jämt. monkis höstrea drar btw igång idag ifall det är någon som har ett par hundringar att spendera. finns så mycket fint! typ den här. själv tänker jag hålla mig låååångt ifrån alla göteborgsbutiker tills csn har kommit nästa vecka.

för än är det bara torsdagar, men torsdagar är oftast bra dagar. bevisligen -nu blir det lunch på eest med olivia! löööööve deras sushibuffé. åt visserligen sushi igår, men å andra sidan - hur gott är det inte då? efter det en liten sväng på stan, sedan hem och skriva så man fixar deadline tills imorgon. och till kvällen måste det bli gymmet. inte eftersom jag är så himla glad i att gymma. nej nej.  mer eftersom jag har en 400 grams toblerone brevid min säng som börjar försvinna i farlig takt. och tänker INTE sluta äta den. vilket resulterar i fler gymbesök för att kompensera upp lite.

just det, ny musik!
Wolfmother – Woman (MSTRKRFT Remix)
Rebecca & Fiona – Jane Doe

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0