hunger & hår



jaha. ju mer det regnar desto lockigare blir mitt hår. inte fina lockar. oregelbundna vinklat i alla håll och kanter-lockar. härligt att man bestämt sig för att bo i borås. där det aldrig regnar. no sir no. hursomhaver; idag har vi haft brainstorming om frilansidéer i skolan. jag var väldigt okreativ och sömnig klockan tidigt på morgonen men fick fram lite iaf. ska sätta mig imorgon och börja skriva. och hoppeligen sälja. men det tar vi imorgon! för idag ska jag äta sushi (om mannen bara kommer hem nångång så jag slipper börja gnaga på en fot eller dylikt, för nu fasen vad hungrig jag är), samt stanna inne hela dagen och mysa! sånt behöver man också göra. särskilt på en regnig onsdag.


//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0