junk of the heart (happy)

spenderat min sjukkväll med att göra nya listor på spotify samt fyllt på mina gamla med ny höstmusik.

MYSHÖST den här listan är inte så mysig egentligen. men jag myser i själen när jag hör de här låtarna. blir på det där oövervinneliga humöret.

nytt& frääääscht på why don't you?;

Little Dragon – Ritual Union
Florence + The Machine – Shake It Out
The Kooks – Eskimo Kiss
Lo-Fi-Fnk – Boom

har även gjort en ny träningslista men det är fylld av så många skamliga låtar att jag vägrar lägga upp den för då hade jag med avsaknad av regler och gränser hamnat i musikaliskt moraliskt förfall och känt att själen gått i spillror. och så är det med det!

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0