krossa alla fönster



sitter vid köksbordet, lyssnar på spotify och fixar en deadline, väldigt långsamt går det. men det är faktiskt fredag.

gillar verkligen maskinens nya låt! även om det inte låter som maskinen. här säger man gör en lisa left eye lopez, säg att han är ett jävla as och utför diverse våldsamheter på kvinnomisshandlande otrogna män. helt annat än mjäkiga sara vargas spring för livet-låt. samma tema men fruktanvärd skillnad. tönt-sara sjunger om att springa därifrån, maskinen sjunger om att ge en rak höger. hade jag haft ett otroget svin till pojkvän hade jag fan lyssnat på den här låten till döden. nu har jag ju som tur är inte det, utan istället världens bästa lilla gris. men ändå. bra låt.

anyhow, har varit duktig på gymmet, rensat i kylskåpet och städat ytterst lite. nu tycker jag det är dags att ta helg!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0