well well

jaha. här var det fruktasvärt dåligt bloggat den senaste veckan. ska bättre mig, lovar. men för att sammafatta, det här är vad jag har pysslat med: deadlines/träning/myst med godingen/zackevakt/lagat god mat/druckit vin -samt insett behovet av en ny kaffebryggare efter tredje morgonen med sumpigt äckelkaffe...ungefär så har dagarna gått hittills. och helt plötsligt blev det torsdag och nu är det tarantinofilm på sexan. samtidigt som jag läser elletidning samtidigt som jag förlorar i wordfeud samtidigt som jag äter clementin. massa saker att göra här på kvällskvisten när man är helt slut efter spinningpasset på friskis. that's that.


imorgon:
-gymma med danielle (woho!)
- hälsa på radion en stund
-storhandla (medan jag har pengar, hej på dig nyanlända csn!)
- göra telefonintervjuer
-återigen överraskas av hur mycket kläder jag har när jag väl städar min garderob, för att återigen få tillbaka lite golvyta.
- äta fredagsmiddag och PHETmycket tzatziki på oliven på kvällen

och försöka skaffa sahara hotnightsbiljetter till xoy nästa fredag!

gillar nog minsann lediga fredagar!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0