fredag!



det här med att pendla från borås till götet varje dag har inte bara gjort alla mina mornar tidigare, fått mig extremt beroende av västtrafik-appen, samt gjort mig väldigt mycket sömnigare, det har också oanade konsekvenser i väskan. numera måste det packas otroligt mycket mer mat. lunchlåda, frukostmacka, frukt, termos med kaffe, och vatten. TRE lådor att klämma in i väskan. upptäckt att om jag inte äter massa mellanmål på bussarna faller jag ihop i en liten grinig sömnig hög. så då blir det stor väska i fortsättningen.



hej hej fina klasskamrater! sofie har en så klassisk vink t á la drottning silvia. tjusigt! idag hade vi föreläsning på tre timmar med fyra minuters paus. var helt slut i hjärnan.



så åkte hem till borås och strosade på stan en stund. var inne på bergs te och kaffehandel och köpte fin-te! med papaya, vanilj och jordgubb. gottigt!





samt inhandlade krokar på indiska. för nu jävlar ska det blir ordning i lägenheten! och då krävs det krokar. så är det!

//A

Kommentarer
Postat av: sofie

silviavink is da shit!



puss på dig amandapanda!

2011-09-03 @ 22:24:21
Postat av: Erika

du, det är ett evigt packande me all denna mat kan jag lova! å två dagar med exakt samma mängd så undrar jag den ena dagen varför jag inte tog med en till banan/macka (jag hungrar ju snaart ihjääl) å nästa dag får jag slänga en macka som inte blivit uppäten! konstigt de där.. hoppas vi kanske åker samma buss idag (börjar senare idag)=)

2011-09-05 @ 06:21:22
Postat av: j

var gärna med i dagens blogg eller min andra tävling :)

2011-09-05 @ 06:32:41
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0