kväll



med elle, en kopp te och lite chokooolad i min ensamhet. fruktansvärt tomt utan tv! har sorgligt nog upptäckt att det är sjukt konstigt att leva utan. avvänjning tills börsen har slutat krascha och jag har pengar igen. ungefär runt år 2017.



tills dess är det ju väldigt praktiskt att bo vägg i vägg med olivia. inte så ensamt.  hon drösade in och vi åt upp all choklad, pratade om vart vi ska bo och vad vi ska bli när vi blir vuxna. olivia avslutade samtalet med att konstatera att hon ska bli bonde och flytta till uddebo. på fullaste allvar. sedan gör hon sorti med att säga " nä, nu ska jag gå. jag har svamp att torka". blir mer och mer logiskt ju mer jag tänker på det att hon ska bli bonde.

såg till att sno hennes och gustavs verkygslåda också så imorgon ska det spikas och skruvas. och framför allt tvättas. jag är nere i mina allra fulaste klädesplagg. oranga randiga byxor till exempel. väry säxxy.

annars,

fyra mest sönderspelade just nu:
Jay Z – Otis
AWOLNATION – Sail
David Guetta – Titanium (feat. Sia)
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0