namnamnam



jag har en vän som heter danielle. danielle är bra på väldigt många saker, men bäst är hon på att baka. jag fick söndagsmat av henne i form av brownies. trelagersbrownies med oreos i. det var som en liten smakorgasm. och jag hoppas innerligt att hon snart lägger upp receptet hääääär. klämde för övrigt i mig en och en halv brownie igår samtidigt som jag tittade på solsidan, avsnittet där anna skaffar personlig tränare, ger upp, och till slut skriker "nu är det bra! jag är ju inte bara människa jag är ju KVINNA med! " typ som att titta på top model och äta ostbågar. väldigt elakt tillfredsställande på ett lite sjukt sätt.

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

GILLAS!

2011-09-12 @ 18:13:09
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: amanda

lägg upp receptet dårååååå! :)

2011-09-12 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0