lördag!



världens bästa lediga helg! igår var det sushibuffé på eest, klämde i mig alldels för många bitar för vad som möjligen kan vara hälsosamt. men ändå. sedan vin och spelkväll. så himla gottigt att vara ledig på helgen. har hunnit med att varit storhandla på ica. bara 1300 kronor fattigare. överväger helt seriöst att sluta äta mat, man blir ju ruinerad! fördelarna är ju dock att nu har jag ett kilo köttfärs, flädersaft och grapefrukt bland annat. och jag gillar ju grapefrukt. om jag orkar ska jag masa mig ner till gymmet också. ordentlig lördag, både handla och träna. nån gång ska väl dom också inträffa kanske. men först; läsa elle i sängen!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0