18. something you bought

rättelse; nåt jag FUNDERAR på att köpa och antagligen kommer att göra:



en liten fiat 500. popcornbilen! som faktiskt är helt perfekt. förutom att den är så sjukt retrosnygg så är det en miljöbil som drar 0.4 liter/mil, går att koppla in iphonen, kan parkera typ ÖVERALLT, och faktiskt har ett ganska rymigt bagageutrymme. helt perfekt att dra iväg på roadtrips i. tänker att det kommer bli många varma sommarvägar med den här.

ska fundera en vända till, prata med pappa, prata med andreas och sedan bestämma!



och här en HELT annan sak, som jag också funderar på. inte lika dyr som en ny bil, men tillräckligt dyr ändå, acnes nya it-dress 2012. och det här är ju helt kontroversiellt ur amandaperspektiv av två anledningar; 1. den är rosa. inte lite rosa utan verkligen ROSA. 2, den kostar lika mycket som min hyra.



men den är ball! och skulle passa så himla fint på ett bröllop på resö till sommaren! ska bli så sjukt roligt att gå på bröllop, längtar redan. men som sagt, dyyyyr klänning. jobbar visserligen och har råd, men det är en del på min lista före en acneklänning. typ den där marc jacobsklockan som jag suktat efter i ett halvår. om jag sparar ska jag banne mig köpa den innan sommaren iaf! viktigt att hålla rätt på tiden.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0