födelsedag i förtid!



exalterad lillebror! sitter en lite mindre exaterad trött lillebror till långt bakom här. 17- åringar är inte så pigga klockan halv åtta en lördagmorgon har jag förstått. men snälla casper var med ändå!



finfrukost med massa jordgubbar



alltså. den här tårtan var så god så jag höll på att avlida. tre lager chokladfyllning, glasyr och sen lite mer jordgubbar. jennein kan hon!



men bara för att man firar behöver man inte glömma bort lilla willehunden. så efter all tårta tog vi en morgonpowerwalk runt sjön.



hängbron som jag var dödligt rädd för innan. men nu går det bra. tänkte alltid att det var nån spik som var lös.




hittade lite sniglar på vägen. fast dom är morgontrötta än.



sedan tillbaka till världens godast lunch. libanesiskt. mums.



och presenterna såklart! snälla familjen gav mig raybans, en fin grön klänning och mangoscrub från bodyshop.

FINT!

annars så har mest lekt med zackis idag. OCH tvättat och städat bilen medan han sov på förmiddagen. nu är den soo shiny den lilla pärlan! ska snart bege mig tillbaka till borran. och tar med mig min tårta. mums.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0