golden

egentligen vill jag inte publicera det här inlägget, det kommer totalrasera mitt brandtal jag höll nyss på telefon.  nyss skröt jag över min budget- jag har alltså gjort en budget - för den här månaden (som är väldigt tajt- tack csnåterkrav, tvlicens, soffinköp, greklandsresa- okej då inte så synd om mig-  men ÄNDÅ) och andreas, med NOLL förtroende för mig, bara fnyste och sa att jag aldrig klarar en månad utan sko/klädinköp vilket kommer spräcka min fina fina budget. varpå jag genast och med all rätt blev mycket upprörd och högljudd. för det kan jag visst det. det är bara det att jag inte vill. plus att jag redan hade hunnit med en sväng på stan. fast det sa jag ju inte.  hursomhaaaaver; titta vad fint!



vad är det här undrar ni? jo det får ni se imorgon!




och asballa halsband! gillar pilarna.



det var det!

var även och bytte mina bruntonade raybans mot ett par svarta. har velat och velat och VELAT i två veckor nu. och kan fortfarande inte bestämma mig för bruna eller svarta. snygga båda två! så då lät jag min magic eight ball ta hand om beslutet. och då blev det svarta. svart passar med allt.

nu är det grey's, lite matlisteskrivning inför morgondagens storhandling, och lite ikeasurfande. godkväll!

//A




Kommentarer
Postat av: Severina

Åh, sådana hårsnoddar är himlans fina! H&M? Puss!

2012-04-25 @ 22:16:02
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: A

Hycklare!!

2012-04-25 @ 23:59:15
Postat av: Severina

Va?

2012-04-26 @ 12:05:31
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: amanda

alltså det var andreas som kommenterade... han känns lätt igen på sina oftast sarkastiska, kaxiga kommentarer, samt sin signatur "A".

2012-04-26 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0