mat!



tonfisk, räkor, avokado och lite annat mumsigt. sjuuukt mätt nu. kommer i skrivande stund genast på att jag måste boka bord till babbel till helgen! hjärnan associerar duktigt. förra gången på babbel var jag så mätt att jag knappt kunde andas, ungefär samma känsla nu. men inte hindrar det från att planera helgens måltider, ooh nej. för det är sammanfattningsvis vad jag och andreas kommer ägna påskhelgen åt. äta på olika ställen. babbel på fredag, hem till tranemo på lördag för påskbuffé, och sedan till viskafors på söndagen för middag. mysigt kommer det bli! mysigt och mättande.  ska bli så skönt med två extra lediga dagar, längtar!  börjar fira imorgonkväll på wisers med god öl och fina vänner!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0