moody monday

huvva vad jag är trött. och öm i kroppen efter friskispasset. äter ägg och lyssnar på foo fighters - det är kvällen i korthet. imorgon börjar jag tidigt så tänker sova tidigt. kul måndagkväll. jobba sent, träna, äta, sova. men som mamma alltid sa; man måste ha tråkigt för att veta när man har roligt! och har en hel del att se fram emot i veckan, så nu slösar jag inte mer måndagsgråhet utan nu går jag in till livan och slänger mig hennes soffa en stund. längtar till vår soffa kommer på plats. bara sex veckors väntetid, tjoho. inte alls bittert. kanske ska ta tag i livet och beställa den också...annars kommer den ju aldrig!

Foo Fighters – The Deepest Blues Are Black
Foo Fighters – Everlong

Foo Fighters – Walking After You

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0