nåt att se fram emot under tråkiga tisdagkvällar:

att två resor är inbokade och klara! först santorini i juli med andypandy. fint att vara i greklad i solen och sippa paraplydrinkar framför klarblått hav under 1-års dagen ♥ och i oktober blir det london med tjejerna! känns bra att ha något att se fram emot under året. så alla de där långa jobbdagarna ger något och man känner att det är värt det!

är väl medveten om att jag har världens bästa jobb, men det är fortfarande en omställning att börja jobba heltid med fasta tider VARJE dag VARJE vecka efter att ha pluggat i fyra år. också en omställning att varje dag jobba under tidspress med snabba beslut och hela tiden krav på att leverera. att ibland inte kunna ta lunch förrän halv tre, eller göra tre olika intervjuer under en dag.  ibland är det nog mer stressigt än jag inser. förstår det efter att ha behövt använda min bettskena ända sedan februari, och den har jag i vanliga fall bara dagar som varit stressiga och när jag känner att jag börjar spänna mig. är väl också därför man är tröttare vissa dagar. såklart. krävs ju inget geni att förstå det egentligen.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0