nervie nervie

det sista min nyhetschef frågade innan jag gick för dagen var om jag var nervös inför rättegången imorgon. näähärå sa jag. vad bra, tyckte nyhetschefen och berättade sekunden senare att p4 extra vill att jag ska vara med live över ledning från studion i stockholmssändningen på eftermiddagen. då blev jag lite nervös, men tänkte ändå att det är på eftermiddagen efter rättegången. då kommer jag vara påläst och faktiskt kunna ha nåt vettigt att säga. tre sekunder senare fick jag reda på att jag även ska vara med i sändningen på morgonen klockan åtta. innan rättegången alltså. på morgonen helt utan något vettigt att säga. PLUS att- och ser det ironiska i det här- jag har aldrig blivit intervjuad. inte i radio, inte i direktsändning och ABSOLUT INTE I RIKSRADIO ÖVER HELA SVERIGE! paaah.

men det tar vi imorgon! ikväll är det mys med goemat och the office.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0