pauza

vojne. man hinner bli trött på en lång måndag. särskilt när det regnar/snöar/haglar samtidigt ute, och bara är allmänt uschligt. pausar en stund hemma innan det är dags att bege sig till friskis. project runway och lite mellis! björnbärssmoothie och hemmagjort knäckebröd som severinas snälla mamma gav till mig i helgen. mumsigt. trodde inte jag skulle bli hungrig igen efter superduper lunchen på viskan, men hade som vanligt fel. fint att träffa bellabus, äta och prata lite. för prata blir det nog inte jättemycket av senare. det var några veckor sedan jag var på cirkelpasset men vet att där pratar man inte. där svettas man. och kräks lite ibland. förra gången jag var där svimmade en kille. så kan det vara! snart blir det att leta fram träningskläderna som ligger lääängst ner i tvättkorgen ( tvättade så klart inte i helgen - det var trevligare att göra annat än att tvätta visade det sig. väldigt underligt. )

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0