alla som inte dansar

 
mötte upp systrarna johansson i göteborg! snabbt som attan plockade de upp mig från bussen och sedan började vi kvällen på locatelli.
 
 
...som är känt för sina smarriga drinkar. och OH LORD vad god min passionsfruktdrink var! det blir alltid bäst när man ber bartendern blanda något eget. och när det innebär att "något eget" serveras i ett frostat martiniglas med exotisk frukt blir det bara ännu bättre.
 
 
efter ett ytterst kort besök på rockbaren som var betydligt sunkigare än vad jag mindes det, antagligen för att det var ungefär fyra år sedan jag var där senast- och då var jag imponerad av alla ställen som hade öl som kostade under 30 spänn och samtidigt spelade danko jones- så var kanske inte ribban så hög. så vi intog en ytterst billig öl, spanade in alla rockers och sedan begav vi oss till lite högre höjder. nämligen scandic roof top bar. man åker med hissen hööööögst upp, och där finns det en finfin liten bar med kulörta lampor, sköna soffor och utsikt över hela stan.
 
 
och sedan dansade vi till maskinen resten av kvällen! vaknade morgonen efter ganska hes men det var det värt!
 
//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0