back in bizz- vi har börjat jobba igen

 
my superhandsome man! igår knöt jag en slips för första gången i mitt liv. och med enastående resultat må jag säga. nu är han i sthlm min man på viktigheter med sitt nya jobb, men snart kommer han hem! stilig är han hursomhaver.
 
 
och jag  är lite mindre stilig och har återvänt till mitt gamla jobb. ordningen återställd- slut på sovmornar och dekadent leverne. nu är det tillbaka framför micken på dagarna, och sedan hem på kvällen fullklottrad med anteckningar på händerna när postitlapparna är slut. just idag står det på handen " ring präst 15.00"  oh the things i do at work. kommer jobba med nyheter nu i tre veckor sedan tillbaka på fulltid till morgonprogrammet. ska bli skönt att slippa hoppa runt mellan allt, lite skönt att veta vart man ska. så från och med september blir det till att ställa klockan på 06.00 varje morgon för att pigg och glad väcka sjuhäradsborna med min hesa väna morgonröst. that's that.
 
//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0