freakkin sviker!


regn och ryggont.
 
 
denna kropp! denna tingest till vad jag sätter all min tillit- svikare! inatt vaknade jag av världens jävla rygg-axel-nack ont så jag ville grina. som ryggskott fast den övre delen av ryggen liksom. kunde inte ligga ner på något sätt utan att det gjorde så ont att jag ville dö lite. dessutom gör det ont hela vägen ner i lungorna och baksidan av ryggen varje gång jag drar in djupa andetag. så fick snällt gå upp halv fyra och ägna en timma åt yoga och lite andra lätta stretchövningar i mörkret på vardagsrumsgolvet. bittert. var uppe två timmar inatt och har fortfarande svinont. fattar ingenting. har såklart gjort vad man absolut inte ska göra och börjat googla och kan konstatera att det såklart är cancer eller annan dödlig sjukdom. men det vet jag ju inte är. får väl fortsätta yoga på golvet och sova som en stel mumie på rygg med armarna prydligt längs sidan tills det här går över. BITTER!
 
hursomhelst tog jag mig och min arma rygg ner på stan en sväng för att träffa marie. fika på viskan och liten snabb sväng in i affärer. världens bästa marie ♥ vi kan prata i en evighet. fint att träffa henne.
 
//A
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Världens bästa Amanda!!

2012-08-12 @ 15:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0