alla mina låtar

så mysigt det är med vänner ändå. igår var en fin kväll. alla fina människor som sörplade bål och bara var allmänt underbara. är alltid förundrad över att det får plats så mycket folk i den här lilla lägenheten. och framföralltär jag förundrad över att jag lyckas uppbåda stolar åt alla. var kommer dom ifrån? vad jag vet har jag tre stolar till köksbordet men igår hade nästan alla någonting att sitta på. mysterium. antagligen har jag dom liksom utplacerade och lite ihopvikta på olika ställen i lägenheten så jag glömmer bort dem. men ändå. mysterium indeed. efter vodkaindränkta hallon och uppdrucken bål, avslutat ölspel och öppnade presenter - så fint med presentkort på faith TACK alla bästa brudar!, så blev det utgång. och efter lite vel och raska promenader kors och tvärs över torget hamnade vi till slut på grand. och där var det som det brukar vara när man är ute. tequila och massa dans! sedan vid tvåtiden bestämde jag och andreas oss för att vi inte var 19 längre och tog förnuftet till fånga och gick och köpte en kebabrulle att dela på. efter att ha plockat upp olivian utanför grand tog vi taxi hem. nu snaaart när jag får lön helt regelbundet en gång i månaden tänker jag ta taxi jämt. ALLTID. det är lätt värt den där hundralappen istället för att stå och förfrysa medan man väntar på att tvåan ska behaga dyka upp. vilket den aldrig gör i tid ändå. så hädanefter blir lyxfasoner.

på tal om lyxfasoner, mysig söndag som vanligt. ikväll gör vi räkor i chilimarinad och ska snart ta fram skämskudden för att se nya svenska versionen av the office som börjar på fyran ikväll. ove sundberg får mig att dö lite inombords men hursomhaver!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0