freakin freeeezin och jag hade kunnat tänka mig vara nån helt annanstans:



nånstans på en varm strand i mexico...



eller i en park i vårsolen i paris ...





eller på nån gata i new york. och där kan jag vara osett väder faktiskt. men helst nånstans där det är varmt och soligt och jag slipper frysa! eller framför allt där jag slipper slira runt på hala isiga trottoarer med snö och 14 minusgrader. oh.lord. när jag skulle gå hem från gymmet idag. hundra kilo packning och isbana hela vägen. härligt att man inte saltar och sandar trottoarerna i trandaredsbacken. väldigt fint tycker jag. tog 25 minuter hem där jag hann gå igenom hela svenska akademins svordomskapitel varje gång jag halkade till och vred ankel/rygg/tå ur led. men nu ska man inte vara bitter inte! jag har ju en hel natt att vila upp mig på innan jag ska gå exakt samma hala jävla väg igen! oh happy day!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0