gör om gör bättre

läste nyss igenom mina fyra senaste inlägg och konstaterar att jag låter lite bitter. eller kanske inte bitter, mer konstaterande åt det bittra hållet. och ska bara göra en rättelse. faktiskt är jag inte ett dugg bitter. vissa små gnällobjekt finns ju såklart (vädret och mitt tomma bankkonto; are you listening?) men överlag är jag faktiskt väldigt glad och nöjd. jag äter mina c-vitaminer och tar massor av promenader - för det är väl det viktigaste? nåja, har också världens bästa och mest spännande reporterjobb, en halv colaflaska i kylen ( en EXTREMT välorganiserad kyl nu när andreas får bestämma- nästan lite läskigt bra ordning), och en bästis som bor exakt en halvmeter bort dörr i dörr. plus att jag fick en ny lyxig kaffebryggare av andy-pandys snälla föräldrar i examenspresent; så dricker från och med nu APAGOTT kaffe, och inte sumpigt med en touch av  bränt som jag gjort hela hösten.  livet är ganska göttigt just nu.

OCH så har jag skaffat mig ett fadderbarn också! har hans foto på kylen nu. ska skicka ett litet brev snart tänkte jag. tänker hålla kvar gladkänslan med näbbar och klor nu när jag ska ta mig an diskberget innan jag går och lägger mig. happy happy happy.



och bara för att jag är en sån glad person idag kan jag bjussa på en tvivelaktig bild. så här ser alltså mitt hår ut efter att jag har duschat. det har sitt egna lilla liv so to speak. det är tur att man jobbar med radio och inte tv.

nu; disken, sedan ska jag börja läsa "en dag"boken som alla tjatar om. får se hur många sidor som hinns med innan man nanar. gissar på typ två.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0