ledig lördag!

och jag är superduper rastlös! känns som att man ska njuta järnet av all lördag och jag vet inte var jag ska börja riktigt, vilket helt otroligt leder till jag jag blir stressad. korkade hjärna. är så ledig att jag inte vet vad jag ska hitta på! har iofs ett uppdrag idag; att köpa plastmuggar till ikväll. ja. borde egentligen städa inför ikväll då alla fina brudar kommer på fäääzt, men jag är alfonskattvakt, och han är sjukt rädd för dammsugaren! så det får väl vänta lite.

kanske bara ska ligga kvar i sängen och kolla på veckans ihopsamlade serieavsnitt. kan vara trevligt. sen
kanske blir att träffa lisa och bella på stan en sväng. och sedan kommer zackis på besök en stund om familjen hinner. åh.drabbas av insikt i skrivande stund; plötsligt ser jag att det är jättemycket som ska göras.  där ser man.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0