Mellanmål!

Och äckligare blir det väl inte när keso är inblandat. Försökte hjälpa det på vägen och slängde i en banan och lite vindruvor, men keson är verkligen verkligen äcklig. Fattar inte varför jag äter den egentligen. Köttfärs gjord på mumintroll. Fast såklart praktiskt mellanmål. Tänkte ta en sväng till gymmet efter jobbet och äter jag inget kommer jag antagligen svimma. Därav keson. Idag är en bra effektiv jobbdag! Fick sticka ut redan innan jag hängt av mig jackan imorses. Kamera och inspelning i högsta hugg och sedan iväg till kinnarumma där det var en stor brand. Lite spännande måndagsmorgon. Har pratat med massa brandmän och poliser hela dagen och börjat bli lite trött i huvudet nu fram mot eftermiddagen. Dessutom luktar jag fortfarande rök från imorses, blä!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0