yeah



så himla fejkat hurtig på morgonen! in real life, EJ hurtig, EJ fräsch. sömnig och har börjat tära på mig att inte ha varmvatten hemma dvs, tära på mig att ha otvättat hår i hundra år.



tur att danielle kom och var bakbloggerska-expert i radion imorses. med sig hade hon de här godingarna. här kan man lyssna: http://sverigesradio.se/sida/ljud/3789021



jag snodde givetvis en redan innan hon gick in i studion. sedan lyssnade mitt hörn av redaktionen på gamla kentplattor jättehögt, och jag mumsade i mig all rosa hallonmarängkräm på typ två sekunder. då började det kännas att det var fredag faktiskt.



efter att jag slutat sprang jag till bussen och hamnade i fina tranemo ♥

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0