all as usual

sunkig&sliten_tjej_88.
- men sminket är slut!  foundation, puder, mascara; ALLT är slut! och har inga pengar på kontot att köpa mer. jag skulle säga att detta är en lowpoint. men jag rättfärdigar allt med att tänka att jag för det första är i tranemo, och de enda som behöver se mig är min familj som enligt lag MÅSTE älska mig oavsett om jag ser ut att personifiera heroin-chic, samt att jag är pmsig vilket gör det ännu mer okej att ligga i en hög och metamorfa sig till en sunkig drös. så det så.
och om jag ändå ser ut att inte sett dagsljus på tre månader (vilket inte är sant, jag var på milslång promenad senaste imorses, men den hurtigheten avspeglas minsann inte i mitt trötta anlete), kan jag ju lika gärna leva därefter. har lite avsnitt av diverse serier att ta igen. ska bädda ner mig i schäslongen med duntäcket och bara dröööösa. SOM jag längtat! en veckas ledighet är inte helt fel. men först leka lite med zacken om han behagar att vakna snart.
så fint att vara hemma i tranemo. allt är som vanligt. jennie lagar världens godaste mat, zacken jagar wille under vilda tjut, casper (som jag för närvarande delar rum med) sitter uppe till två på nätterna och spelar konstiga spel, matilda sörplar cola och längar till USA, pappa gör sina vanliga konstigheter; igår var han mäkta stolt när han presenterade sitt nyaste påhitt. en kurs med det eminenta namnet "pimp your office" som han ska hålla för alla på kommunen. allt som vanligt i tranemokaoset.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0