ciluette city spa

- jag är helt groggy. och totalt jätteavslappnad. där ser man vilken effekt en helkroppsmassage kan göra. så himla fint på ciluette! har aldrig varit där innan, men blev faktiskt ganska imponerad. fräsch relaxavdelning, och massa så olika behandlingsrum. fick sitta där i en jättehärlig stor badrock och mysa före. och sedan massage! och jag sa ungefär två ord på hela behandlingen. i mitt annars så otroligt verbala liv var det väldigt skönt med lite tystnad. att bara få ligga där i ångorna och lavendeldoften medan någon knådar bort all stress. vilket jag tydligen har en hel del av upplyste massören mig om. måste bli bättre på att stretcha efter träning, samt inte vara så stressad. men let me tell you, får man en sån där massage med jämna mellanrum kan man nog aldrig bli riktigt stressad. nu; sängen och powernap. blev akut jättesömnig.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0