let the noise run through your head

idag är jag så goddamn effektiv! då utgår jag från den skala som finns när man är ledig en vecka och egentligen inte har något viktigt att göra. tvättat en svarttvätt, värvat olivia till twitter, tittat på ett avsnitt big bang, samt satt upp håret. och på den nivån håller vi oss. ska idag en sväng till tranemo gymnasieskola och övertyga tvekande och nervösa nior att tranemo visst is the place to be. därav businessskjortan på. inte alls för att jag nyss slängde hela min garderob i tvättmaskinen och således inte har något normalt att ha på mig. inte alls. VARFÖR gjorde jag det? jag vet ju att man måste spara några svarta plagg. baserat på att svart är allt jag har på mig. hoppas niorna inte ser det gigantiska hålet i min kofta. då kanske de får för sig att tranemo inte alls är the place to be. när föregångarna inte ens kan klä sig.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0