lördagsbilder

med tanke på innehållet i min kyl törs jag nog säga att det är helg. spice'n'ricemat, cola, pizzakit, och en hiskeligt massa öl. gud vad jag inte är ölsugen...hej party ikväll! det löser sig.
totalt onödig bild på blommor. men blir så glad varenda gång jag tittar på dem. jag och olivia var och gjorde en blomraid igår en kvart innan stängning. köpte en ny orkidé, vita rosor till fönstrena, och allt färggrant ovan på bilden. har ingen aning om vad det är för blommor, men fina är dom!
jaha. och det här var dagens mest sammanhållna och enhetliga blogginlägg. kanske dags att ta en dusch så man inte känner sig som ett roadkill och kanske till och med kan uppbåda någon slags fräschhet. thank godness för alla bodyshopprodukter. nu kan jag lukta som en papaya istället.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0