norgaard

känner den lätt förlamande känslan i armarna, och vet att jag med all säkerhet kommer ha träningsvärk i magen imorgon. sån där träningsvärk så man helst inte vill vara runt roliga människor, för det gör så SJUKT ont när man börjar skratta. var och gymmade med bella. och som sagt var det ju inte igår. aj. men skönt var det.
sedan promenerade jag ner till stan för att spana in modefabrikens konkursrea. fortfarande för mycket folk, fortfarande för dyrt. i alla fall för de plaggen som fanns kvar. tittade lite på en jacka från maison scotch, men väntar nog med den. det är ju så himla härligt att vara inkomstlös i januari! inget studiebidrag och ingen lön! happy days! tur att jag har så mycket annat att vara rik på. typ dammråttor, snabbmakaroner och omatchande strumpor.
så är det! nu är jag klar med allt som skulle göras idag. så funderar på att lägga mig i en hög, fixa till en frukttallrik och påbörja ny bok!
måndagspepp:
The Vaccines – Norgaard
The View – Grace
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0