puuuh

idag är det städdag. obligatoriska en-gång-i-månaden-städet. jag dammtorkar, skurar, löser proppar i avloppet, tvättar, viker, sorterar, slänger och vad händer? jo; INGENTING! det ser ut precis som när jag började! bara lite fler högar på golvet av osorterade grejer. det här är ju lönlöst. och ju mer man städar och slänger desto mer ser man stökiga saker överallt. paranoia. där ligger lite kvitton i bokhyllan som jag bara ser om jag sitter i den här vinkeln på sängen. och dammet på listerna bakom fåtöljen ser jag bara för att jag flyttade fåtöljen för att jag skulle städa bokhyllan. det här är en freakkin EVIGHETSMASKIN! nu pausar jag och äter lite falukorv och makaroner. mer fancy-pancy blir det inte.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0